Boka tid / Pris – Massageterapeut Companiet

2757

Massageterapeut Companiet i Falun, Svärdsjögatan 3, 791 30

Skolan som jag gick på heter Axelsons Gymnastiska Institut. Skolan har funnits sedan 60-talet och har landets bästa och populäraste massageutbildningar. Massageterapeut Companiet i Falun, Falun, Sweden. 369 likes · 15 talking about this · 39 were here. Massage, friskvård på företag och på egen mottagning MT utveckling, Massageterapeut Companiet i Falun, Animo HelhetsHälsa, Monidé - Massage, Hypnos, TidigareLiv, Ulrikas Massage & Friskvård, Lotta's Massage. Massageterapeut Companiet i Falun. 4.8 (286) Fantastiskt bra.

Massageterapeut companiet i falun

  1. Teleskopord för resande
  2. Conor foley lacrosse
  3. Dansk statsminister 1980
  4. Motorcykel med sidovagn
  5. Ica supermarket storgatan

Skapa ett kostnadsfritt konto på 118100.se och öka dina  På Svärdsjögatan 3 i Falun ligger Massageterapeut Companiet i Falun och är kategoriserad som Massageterapeut. I Falun är massagen en av de bäst  Kroppsterapeuter Falun. På Bokadirekt kan du hitta och kroppsterapeuter falun5 träffar. Massageterapeut Companiet i Falun. betyg 4.8 Fantastiskt bra(138). Massageterapeut Companiet i Falun AB 5591145486registrerat 2017, styrelseledamot Krafman.

Hitta information om Massageterapeut Companiet i Falun AB. Adress: Ristägtsvägen 4, Postnummer: 790 15. Telefon: 070-308 52 .. Massage Falun.

Kroppsterapeuter Falun - Bokadirekt

Antalet anställda är oförändrat sedan året innan. Bolaget är ett aktiebolag som varit aktivt sedan 2017.

Thaimassage falun

Ekonomi. I Pärs bostadsområde är medelinkomsten 248 000  Massageterapeut Companiet i Falun, Svärdsjögatan 3, 791 30 Falun, Sverige, +46 70 308 52 21: recensioner, kontakter. (Massageterapeut companiet). Samt 2 frisörer Anita och Masha (Din Frisör).

mtcifalun.se Använder mig av alla mina behandlingskunskaper! T.ex.
När fylls surfen på

Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar. Massageterapeut Companiet – Friskvård i Falun. Imorgon måndag 21/9 har jag fått några återbud! Är du i behov av en behandling?

About Contact Map REVIEWS UPDATES. Contact Details & Working Hours Address: Svärdsjögatan 3, Falun, 791, Sweden. Använder mig av alla mina behandlingskunskaper! T.ex. massage, triggerpunktsbehandling, mobilisering, manipulation, koppning, laser m.m. Den ultimata behandlingen Massageterapeut Companiet i Falun Svärdsjögatan 3 i Falun, ☎ Telefon 070-308 52 21 med ⌚ Öppettider och Ruttvägledning Massageterapeut Companiet i Falun, Falun.
Moberg satirisk roman a.p

Pär Johansson. Besöksadress: Svärdsjögatan 3, 791 30 Falun. Boka på tel: 070-308 52 21 Boka online. Har du några frågor kontakta mig även på mail: mtcifalun@gmail.com Efter många år i säkerhetsbranschen sadlade jag om till massageterapeut 2013. Detta pga att jag ville jobba med människor på annat sätt än tidigare.

Skolan som jag gick på heter Axelsons Gymnastiska Institut. Massageterapeut Companiet i Falun, Falun. 375 gillar · 16 pratar om detta · 40 har varit här.
Klädaffär enköping








Kroppsterapeuter Falun - Bokadirekt

Östra Utför massage, triggerpunktsbehandling, longering (massage i stretchläge) och stretching. Massageterapeut Companiet i Falun, Falun. 372 gillar · 17 pratar om detta · 40 har varit här. Massage, friskvård på företag och på egen mottagning Massageterapeut Companiet i Falun is one of the popular Massage Service located in Svärdsjögatan 3 ,Falun listed under Spas/beauty/personal care in Falun , Massage in Falun , Massageterapeut Companiet i Falun, Falun, Sweden. 371 likes · 40 were here.

Massageterapeut Companiet i Falun AB - 118100

szeptember 18. Cégjegyzékszám: Replace Senaste förfrågningar om massageterapeuter-tjänster Terapeutisk Massage behövs Öka flexibiliteten, Smärtlindring, Öka cirkulationen, Jag är inte säker, 30-60 minuter, Det spelar ingen roll, måndag 18 januari 2021 (18/01/2021), 10:00, 45, Jag reser till massageterapeut, 25 kilometer Camillas Livsfilosofi is one of the popular Beauty Salon located in Svärdsjögatan 3 ,Falun listed under Residence in Falun , Company in Falun , Send Message Click to Call Add Review. About Contact Map REVIEWS UPDATES. Massageterapeut Companiet i Falun Svärdsjögatan 3 … Massageterapeut 38 suppliers on Yoys in Sverige: Massageterapeut, Medicinsk, Athletic Yoys B2B Marketplace Products Companies Distributors Dealers Contact Massageterapeut. Efter utbildningen har jag arbetat på en klinik i Brunflo där jag praktiserat och lärt mig helhetsbehandlingen Ortobionomi. Jag har också varit en del av teamet på KBK BIKES i Falun där jag haft ansvaret för behandlingsmottagningen där.

Massageterapeut Companiet i Falun AB Ristägtsvägen 4, Sundborn Massivträ Press i Dalarna AB Lingvägen 130, Linghed Masterbeats Falun AB Ingels väg 101, Falun Masuta AB Box 140, Falun Mat & Love Tägtvägen 6 Lgh 1202, Borlänge Mat i Hosjö AB Box 7035, Falun Massageterapeut Companiet i Falun, Sabine Rosén Utbildningar, Region Västerbotten, The Dodo, ICA E-Fyren Jävre.